Praamid.ee

{{translate('main.cookies_prompt.agreement_msg_part1')}} {{translate('main.cookies_prompt.agreement_msg_part2')}}.

Info ärikliendile

Sisukord

Piletite ostmine lepingut sõlmimata
Ärikliendi konto loomine ja lepinguliseks ärikliendiks saamine
Toimingud e-teeninduses
Piletite ostmine e-teenindusest, piletite muutmine ja tagastamine


Piletite ostmine lepingut sõlmimata

Ärikliendi konto loomine ja lepinguliseks ärikliendiks saamine

Lepingulise ärikliendina on Sul võimalus osta pileteid nii e-teenindusest kui ka sadama kassast kasutades makseviisina krediiti või ettemaksu. Kliendikonto arvel tehtud tehingud kajastatakse kord kuus ettevõttele saadetaval koondarvel. Koondarvel on kirjas eelmisel kuul tarbitud teenuste info, mille eest on tasutud krediidi või ettemaksuga. Kui oled kasutanud mõnda teist makseviisi (maksnud pangalini, krediitkaardi või mobiilimaksega, kassas kaardiga või sularahas), leiad arve-ostukinnituse vastava pileti juurest, koondarvel seda piletit ei kajastu.

Kui Sul on olemas eraisiku konto

Kui Sul on juba olemas eraisiku konto ja soovid luua ärikliendi konto:

– Seejärel vali, millises rollis soovid jätkata. Kui soovid luua ärikliendi kontot uuele ettevõttele, siis vali „Eriaisiku konto“.

Kui Sul ei ole eraisiku kontot

Kui Sul ei ole praamid.ee e-teeninduses loodud eraisiku kontot, siis:

Toimingud e-teeninduses

Lepingulise ärikliendi kontole sisse logimine

Vali roll

Piletite ostmine e-teenindusest, piletite muutmine ja tagastamine

Soovitame kõik sõidud planeerida aegsasti ja osta pilet e-teenindusest!
E-pilet tagab:
1. Eelisjärjekorras saamise piletil märgitud reisile. Lisaks toimub sujuv sõit sadama alale – sõidukijuht ei pea kassa juures peatuma, vaid liigub läbi e-pileti raja sadama alale. Tõkkepuu avaneb automaatselt, auto registreerimisnumbri loeb kaamera, varuvariandina saab helistada tõkkepuu juures olevale numbrile või sisestada piletil olev QR-kood. Ei mingit muret, juba mõne sekundi pärast ollakse ootealal.
2. Ajavõidu ja pääsu järjekordadest.
3. Info kättesaadavuse eriolukordade puhul.
4. Lisaks aitad kaasa reiside planeerimisele – paremaks planeerimiseks jälgib TS Laevad OÜ süsteemselt e-piletite ostmist ja laevade täitumist, võimalusel reageeritakse vastavalt ootamatult tekkinud nõudlusel.
5. Lepingulistele klientidele parem ülevaade arvete osas – e-piletit ostes on võimalik sisestada kommentaar, kui on vaja teada, kes ja mis põhjusel reisi sooritas, lisaks on kuvatud sõidu aeg ja sõiduki number – teeb aruandluse lihtsamaks.

Kui ei saa piletil märgitud ajal reisida, siis on hea teada, et ostetud e-pilet hakkab kehtima kohe ostu hetkest ja kehtib veel 48 tundi peale soovitud reisi. Sellisel juhul kehtib ostetud pilet üldises järjekorras, kuhu suunatakse sõiduk automaatselt pärast sissepääsu sadama alale.
Piletit on võimalik e-teeninduses tagastada ja muuta veel kuni 15 minutit enne piletil märgitud reisi – muuta on võimalik reisi aega, sõiduki registreerimisnumbrit ja tüüpi, reisijate arvu ning kontaktandmeid. Vältimaks tõrkeid sadamas, siis palume reisijatel kõik toimingud enne reisi algust teha e-teeninduses.

Kui eelistatakse ostukanalina e-teenindust, kuid ei tea täpset reisi aega või soovitud ajale ei ole võimalik enam pileteid osta, siis on võimalik e-teenindusest osta üldjärjekorra e-pilet, mis ei ole seotud ühegi konkreetse reisiga ning kehtib pileti ostmise päeval ja kahel sellele järgneval päeval (48 tundi). Seda piletit saab muuta ka e-piletiks, mis on seotud kindla reisiga ja vastupidi. Üldjärjekorra piletit saab muuta ja tagastada e-teenindudes sama päeva kella 23.45-ni.
Üldjärjekorra e-pilet, nii nagu ka teised e-piletid, annab eelise sadama alale jõudmisel. See tähendab, et ei pea seisma kassa järjekorras, sadama alal suunatakse üldjärjekorda.

Põhi- ja tavakasutaja lisamine, õiguste muutmine ja eemaldamine

Kasutajate haldamine

Sõidukite lisamine kontole

Minu sõidukid

Isikute lisamine kontole

Salvestatud isikud

Arvete, krediidilimiidi ja konto vaba jäägi vaatamine

Kontaktandmete muutmine

Ettevõtte arvel piletite ostmine sadama kassas

Kassast piletit ostes tuleb arvestada teatud ooteajaga. Soovitame kõikidele reisijatele sõidud planeerida aegsasti ja osta pilet e-teenindusest!

Tutvu piletite ostmise juhendiga ning nende muutmise ja tagastamise juhendiga.

Selleks, et panna pileteid sadama kassas ettevõtte arvele, peab e-teeninduses ettevõtte kontol olema registreeritud kas:

Pileteid saad ettevõtte arvele panna, kui kontol on piisav krediidijääk või ettemaks. Kui seda ei ole, pead piletite eest tasuma kaardiga või sularahas.

Kassast pileti ostmiseks tee nii:

Kassas ettevõtte arvele pandud piletid leiad vajaduse korral hiljem e-teenindusest kliendikonto alajaotusest „Minu piletid“.