Praamid.ee

Info ärikliendile

Sisukord
Lepingulise ärikliendi toimingud e-teeninduses
Ettevõtte arvel piletite ostmine sadama kassas
Piletite eelbroneerimine


Lepingulise ärikliendi toimingud e-teeninduses

Lepinguliseks ärikliendiks saamine

Ärikliendiks registreerumine

Lepingulise ärikliendi kontole sisse logimine

Vali roll

Piletite ostmine krediidi arvel, piletite muutmine ja tagastamine

Põhi- ja tavakasutaja lisamine, õiguste muutmine ja eemaldamine

Kasutajate haldamine

Sõidukite lisamine kontole

Minu sõidukid

Isikute lisamine kontole

Salvestatud isikud

Arvete, krediidilimiidi ja konto vaba jäägi vaatamine

Kontaktandmete muutmine

Ettevõtte arvel piletite ostmine sadama kassas

Selleks, et panna pileteid sadama kassas ettevõtte arvele, peab e-teeninduses ettevõtte kontol olema registreeritud kas:

Pileteid saad ettevõtte arvele panna, kui kontol on piisav krediidijääk või ettemaks. Kui seda ei ole, pead piletite eest tasuma kaardiga või sularahas.

Kassast pileti ostmiseks tee nii:

Kassas ettevõtte arvele pandud piletid leiad vajaduse korral hiljem e-teenindusest kliendikonto alajaotusest „Minu piletid“.

Piletite eelbroneerimine enne piletite müügi alustamist avalikes kanalites

E-teeninduses ja kassades algab piletite müük kaks kuud enne reisi toimumise kuupäeva. Graafikuvälised reisid võivad müüki lisanduda jooksvalt.

Enne piletite müügi alustamist e-teeninduses on klienditoe vahendusel võimalik broneerida pileteid konkreetsetele reisidele:

Ühelgi muul juhul ei ole eelbroneerimine võimalik.

Pileteid saab enne avaliku müügi alustamist eelbroneerida ainult põhigraafiku reisidele. Ohtlike vedude reisidele ei ole võimalik eelbroneeringuid teha.

Pileteid saab eelbroneerida perioodiks, mille jaoks on olemas kinnitatud parvlaevade graafik.

Piletite eelbroneerimiseks tuleb saata aadressile info@praamid.ee järgmine info:

Andmete hõlpsamaks sisestamiseks on olemas Exceli tabel, mis edastatakse eelbroneerimise õigusega klientidele.