Praamid.ee

{{translate('main.cookies_prompt.agreement_msg_part1')}} {{translate('main.cookies_prompt.agreement_msg_part2')}}.

Pileti muutmine ja tagastamine

Pileti tagastamine

Sisukord
Hea teada
Kindlale reisile ostetud e-pileti muutmine e-teeninduses
Üldjärjekorra e-pileti muutmine e-teeninduses
Pileti tagastamine kassas
Kindlale reisile ostetud e-pileti tagastamine e-teeninduses
Üldjärjekorra e-pileti tagastamine


Hea teada

Kindlale reisile ostetud e-pileti muutmine e-teeninduses

Muuda piletit

Pärast pileti muutmist saadetakse uus pilet ja arve-ostukinnitus Sinu e-posti aadressile ja vana pilet ei kehti enam.


Üldjärjekorra e-pileti muutmine e-teeninduses


Pileti tagastamine sadama kassas

Pileteid saab tagastada ainult e-teeninduses, kassas pileteid tagastada ei saa.

Kindlale reisile ostetud e-pileti tagastamine e-teeninduses

Pileteid on e-teeninduses võimalik tagastada hiljemalt 15 minutit enne reisi algust. Pea silmas, et piletite tagastamisel ei tagastata lisateenuste tasusid ning tagastatavast summast arvutatakse maha teenustasu vastavalt hinnakirjale.

Kui kasutad e-teenindust keskkonda sisse logimata

Oleme ühtlustanud piletite tagastamise võimalusi. Varem kasutusel olnud pileti koodi kaudu tagastamise avalduse asemel palume Teil kasutada pileti ostmisel e-kirjaga saabunud ostukinnituskirjas olevat unikaalset linki.

Kui oled e-teenindusest pileti ostnud sisselogituna

Vali pileti tagastamine

Üldjärjekorra e-pileti tagastamine